Ontbijtsessie Media & Onderwijs

Ben jij erbij? Op donderdag 5 oktober organiseert Beeld & Geluid Onderwijs samen met de VO-raad, SLO, Kennisnet en de vakvereniging i&i een ontbijtsessie die in het kader staat van Media en Onderwijs.

Schoolbestuurders, schoolleiders, kwaliteitszorgmedewerkers op bestuursniveau, ict-coördinatoren en curriculumontwikkelaars voor het vak ‘digitalisering/ICT’ zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen aan deze sesie en hun ideeën te delen.

De focus ligt op hoe er omgegaan wordt met de digitale wereld waarin de leerlingen zich bijna constant bevinden. Hoe kun je leraren faciliteren in de ontwikkeling van mediawijsheid en de dagelijkse omgang hiermee? Hoe komt digitale geletterdheid binnen de schoolvisie tot stand?

Meer informatie volgt in september, maar aanmelden kan alvast door een mail te sturen naar: opschool@beeldengeluid.nl ovv “Media & Onderwijs Ontbijt 5 oktober 2023”.